HollandFila Barneveld Netherlands 2018

Hier kun je gezellig kletsen, met elkaar, over postzegels.
Plaats reactie
stuin
Verzamelaar

HollandFila Barneveld Netherlands 2018

Bericht door stuin » 01 jun 2018, 15:38

Goedemidaaaag!
Vandaag is de eerste dag van de twee Hollandfiladagen te Barneveld.
Gisteren toog ik al naar het mooie Barneveld in de provincie Gelderland, om vandaag uitgerust aan de beurs te kunnen beginnen.
Ik had al van mensen gehoord dat er in Barneveld een uitzonderlijk chinees restaurant zit en ik wilde dit toch wel eens een keer meemaken, allemaal oosterse specialiteiten. Net als bij andere restaurants die de Haute Cuisine aanhangen, heel chique, kom je binnen en als je aan de tafel zit krijg je eerst een klein voorgerecht gratis voorgeschoteld, zo ook hier. Daarna kwam de ober de bestelling opnemen, hij zei waar is de bos bloemen gebleven? Ik verontschuldigde mij en zei dat ik dacht dat het een soort welkomst voorafje was! Wist ik veel! Al met al was het lekker eten in Rose GArden. Zeker een aanrader al kun je beter te voet gaan want parkeren valt niet mee in Barneveld.

Vandaag was het gezellig druk in de Veluwe hal, niet te druk en niet te rustig precies goed. Ik heb wat kleine dingetjes gekocht, bij verschillende stands. Oa voor het Lepradoel mooie kaarten beplakt met geknipte postzegels, echte kunstwerkjes waarbij de opbrengst naar het goede doel gaat.
Ik zal even wat foto's plaatsen..
Laatst gewijzigd door stuin op 01 jun 2018, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Alvast Prettige feestdagen !

stuin
Verzamelaar

Re: HollandFila Barneveld Netherlands 2018

Bericht door stuin » 01 jun 2018, 15:45

op de foto met de hal, op de achtergrond de bezoekers in de rij om naar binnen te mogen, het restaurant was toen uiteraard snel leeg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

stuin
Verzamelaar

Re: HollandFila Barneveld Netherlands 2018

Bericht door stuin » 01 jun 2018, 15:49

Morgen, zaterdag dus, is dag 2 en die belooft extra gezellig te worden.
Tomorrow is day 2, Morgen ist tag 2.
Het is een internationale beurs, waarbij gezegd kan worden dat er relatief weinig chinezen waren vertegenwoordigd.

Plaats reactie