weer veel gekocht

Hier kun je gezellig kletsen, met elkaar, over postzegels.
Plaats reactie
stuin
Verzamelaar

weer veel gekocht

Bericht door stuin » 20 sep 2017, 15:06

de laatste week weer wat spullen gekocht.
Oa een fdc collectie, heb ik al eerder gehad maar die verknipte ik grotendeels tot onafgeweekte kilowaar.
Nu laat ik de collectie intact want het zit deze in 10 albums, niks waardevols vanaf 1973 tm 2005.
Van de vorige partij had ik nog 2002-2003 overgehouden.
Ik heb nog geen oude fdc's.
Verder nog wat kilowaar onafgeweekt gekocht, een collectie van 250 persoonlijke zegels waarvan naar schatting 50 kapot.
verder een postfris collectietje Nieuw Zeeland gekocht en ... EEN MOOIE COLLECTIE MAROKKO!

Ik heb net een verhuisdoos met boeken doorgespit, die had ik al een jaar onaangeroerd staan.
Daar zit te veel om op te noemen in. Deels kinder verzamelingen en wat beter, tevens complete jaargangen 1977-1994, "de betere jaren" kuch kuch.
Ik kon er mijn basisvoorraad nederland mooi mee aanvullen, sommige zegels had ik nog maar 1 of 2x ik heb nu vanaf 1970 alles ongeveer 4x compleet. dat is mijn basis voorraad, het overschot gaat weg.
Ik heb op Marktplaats 300.000 postzegel advertenties staan onder 180.000 verschillende namen, kijk maar is echt waar.
Het slechte weer werkt ook mee! Dus veel uitzoeken de komende jaren, dagen, maanden.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Alvast Prettige feestdagen !

stuin
Verzamelaar

Re: weer veel gekocht

Bericht door stuin » 08 okt 2017, 23:30

deze week en vorige week nog wat dingetjes gekocht, oa series postfris Nw Zeeland, de cat waarde stond erbij maar die is niet bepalend, de facevalue is waarde bepalend, het waren leuke koopjes uit deze eeuw. Verder een partijtje gestempelde persoonlijke zegels gekocht ongeveer 75 voor 7 euro, in huis. en een serie persoonlijke vogels, of het compleet is weet ik niet, volgens mij van de vogelbescherming uitgegeven zegels.Postfris, mooi om te frankeren en ver onder de gezichtswaarde.

stuin
Verzamelaar

Re: weer veel gekocht

Bericht door stuin » 11 okt 2017, 09:23

Van de gestempelde persoonlijke waren enkele kapot, die heb ik weggegooid. De vogelzegels waren een leuke meevaller. ipv de gekochte 9 zegels kreeg ik 3 velletjes met elk 3 zegels! Ik had ook meer dan de vraagprijs geboden, dat ter zijde.

Plaats reactie